flag Судова влада України

В ході реформування судової системи цей суд припинив роботу

Єдиний Контакт-центр судової влади України 0-800-501-492

Аналіз роботи зі зверненнями, які надійшли до Апеляційного суду Полтавської області протягом 2017 року

11 січня 2018, 08:57

Згідно проведеного аналізу встановлено, що протягом 2017 року надійшло 238 звернень громадян.

Протягом аналізованого періоду, основних звернень - 232, повторних –0, дублетних – 6, індивідуальних – 236, колективних – 2.            

З загальної кількості звернень: 169 (71%) заяв,  61 (25,6%) скарг, 2 пропозиції та 6 адвокатських запитів.

160 звернень надійшло до апеляційного суду поштою (або електронною поштою), в письмовому вигляді передано громадянами особисто – 77 звернень та  1 усне звернення викладене  і записане посадовою особою на особистому прийомі у голови суду.

Загалом, всі звернення стосувались: цивільних справ 131 (55,04%), кримінальних – 93 (39,07%), адміністративних справ – 1, справ про адміністративне правопорушення – 1, з інших питань - 12. 

На дії суддів апеляційного суду надійшло 7 скарг.

На дії суддів суду першої інстанції надійшло 12 звернень.

Від громадянок Онанко Н.В. та Онанко С.М., надійшло 39 звернень, в яких здебільшого висловлювались скарги на дії працівників апеляційного суду, підробку, як на думку скаржників, документів та проведенні службових перевірок. 2 звернення з даної кількості є дублетними.

15 (6,30%) звернень не належало до компетенції Апеляційного суду Полтавської області, в зв’язку з чим останні направлено за належністю до відповідних інстанцій, згідно вимог ст. 7 Закону України «Про звернення громадян».

4 заяви повернуто адресатам як такі, що не відповідають вимогам ст. 5 та (або) ст. 7 Закону України «Про звернення громадян».

Найбільша кількість звернень, що були розглянуті відділом діловодства та роботи зі зверненнями громадян надійшли від засуджених (обвинувачених). Їхня кількість складає 70 штук (29,41%). Заявниками здебільшого висвітлювалися клопотання про застосування до останніх Закону України «Про амністію у 2016 році».

   Від інвалідів надійшло 6 (2,52%) звернень.

  Також, працівниками Апеляційного суду Полтавської області розглянуті звернення з інших питань, а саме: відносно тяганини розгляду справ судами першої та (або) апеляційної інстанцій, незгоди з рішенням суду, щодо невидачі або несвоєчасної видачі документів та рішень по справі, відносно проведення перевірки по факту підробки позовної заяви, тощо.. Відповідь надано всім заявникам, у відповідності до вимог ЗУ «Про звернення громадян».

              Терміни розгляду звернень не порушувались.