flag Судова влада України

Єдиний Контакт-центр судової влади України 0-800-501-492

Аналіз роботи зі зверненнями, які надійшли до Апеляційного суду Полтавської області протягом січня 2018 року

05 лютого 2018, 09:59

            У січні 2018 року до Апеляційного суду Полтавської області надійшло 17 звернень громадян.

            Звернення надходили у вигляді  заяв 12 (70,59%), скарг - 5 (29,41%). Всі скарги, що надійшли протягом звітного періоду, є необґрунтованими.

            9 звернень в аналізованому періоді надійшли в письмовому вигляді поштою, 4 електронною поштою, 4 письмових звернень подано до суду особисто.

            Із загальної кількості звернень громадян, основних - 17, повторних – 0, дублетних – 0 індивідуальних –17, колективних – 0. 

Загалом всі звернення стосувались: цивільних справ – 6 (35,29%), кримінальних – 10 (58,82%), одне звернення з іншого питання.

             Найбільша кількість звернень в звітному періоді (5 заяв) надійшли від засуджених. Останніми піднімалися питання щодо застосування Закону України «Про амністію 2016 року», про умовно-дострокове звільнення, щодо зарахування строку попереднього ув’язнення, тощо.

             На дії суддів апеляційного суду за звітний період скарги не надходили.

             На дії суддів судів першої інстанції надійшла 1 скарга.

             На дії працівників апарату суду судів першої та апеляційної інстанцій скарги не надходили.

           В 3-х зверненнях висвітлювалося питання щодо отримання копії ухвали апеляційного суду.

            2 скарги відносно тяганини розгляду справ Октябрським районним судом м. Полтава.

            В інших зверненнях висвітлювалися такі питання як: незадоволення діями правоохоронних органів, надання громадянам юридичної консультації, прийняття та розгляд апеляційної скарги судом апеляційної інстанції, щодо видачі трудової книжки, тощо.

            Від засуджених надійшло 5 звернень. Від інвалідів надійшло 1 звернення.

            Протягом січня 2018 року на особистий прийом до голови апеляційного суду звернувся 1 громадянин. До керівника апарату суду звернення не надходили.        

            Терміни розгляду звернень не порушувались.