flag Судова влада України

Єдиний Контакт-центр судової влади України 0-800-501-492

Аналіз роботи зі зверненнями, які надійшли до Апеляційного суду Полтавської області протягом квітня 2018 року

03 травня 2018, 10:28

У квітні 2018 року до Апеляційного суду Полтавської області надійшло 17 звернень громадян.

Звернення надходили у вигляді заяв 12 (70,59%), скарг - 5 (29,41%). Всі скарги, що надійшли протягом звітного періоду, є необгрунтованими.

9 звернень в аналізованому періоді подано до суду особисто, 6 звернень надійшло поштою, 1 - електронною поштою.

Із загальної кількості звернень громадян, основних - 16, повторних - 1, дублетних - 0 індивідуальних -17, колективних - 0.

Загалом всі звернення стосувались: цивільних справ - 12 (70,59%), кримінальних - 5 (29,41%).

Найбільша кількість звернень в звітному періоді (4 заяви) надійшли від засуджених. Останніми піднімалися питання щодо перерахування строку ув’язнення, незгоди з вироком суду першої інстанції.

На дії суддів апеляційного суду за звітний період скарги не надходили.

На дії суддів судів першої інстанції надійшла 1 скарга.

На дії працівників апарату суду судів першої скарги не надходили.

На дії працівників апарату суду апеляційної інстанцій надійшла 2 скарги.

В 3-х зверненнях висвітлювалося питання щодо дотримання працівниками апеляційного суду інструкції з діловодства.

2 скарги відносно незгоди з рішеннями судів першої інстанції. 2 звернення - щодо незгоди з рішеннями суду апеляційної інстанції.

В інших зверненнях висвітлювалися такі питання як: тяганина в розгляді справи апеляційним судом, неналежне оформлення судового рішення Полтавським районним судом Полтавської області, тощо.

Від засуджених надійшло 4 звернення. Від адвоката у звітному періоді надійшла 1

скарга.

Протягом квітня 2018 року на особистий прийом до голови апеляційного суду звернулося 2 громадянина. До керівника апарату суду звернення не надходили.

Терміни розгляду звернень не порушувались.