ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказом в.о. керівника апарату
Полтавського апеляційного суду
від 20.11.2018№07-14/06
(в редакції наказу керівника апарату суду
від 31.01.2020 № 4.7-14/07)
ІНСТРУКЦІЯ
про порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, які надаються запитувачам інформації
в Полтавському апеляційному суді
- Ця Інструкція відповідно до статті 21 Закону України «Про доступ до публічної інформації» (далі - Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 13 липня 2011 року № 740 «Про затвердження граничних норм витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію» ( в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 15 січня 2020 р. № 4) визначає порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів обсягом більше як 10 сторінок (починаючи з 11 сторінки), які надаються запитувачам інформації Полтавським апеляційним судом.
- Структурний підрозділ або особа, яка готує інформацію на запит, у разі необхідності здійснення копіювання або друку документів за запитом на інформацію обсягом більш як 10 сторінок, упродовж одного робочого дня з дати отримання запиту повідомляє службовою запискою керівника апарату Полтавського апеляційного суду про кількість сторінок, їх формат, наявність в документах інформації з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо, тобто усіх послуг, які підлягають оплаті запитувачем.
- Керівник апарату суду не пізніше 24 годин з часу отримання даних про обсяг запитуваної інформації, подає відділу бухгалтерського обліку та звітності заявку на виписку рахунку для здійснення оплати витрат запитувачем інформації.
- Відділ бухгалтерського обліку та звітності Полтавського апеляційного суду на підставі отриманої заявки здійснює розрахунок фактичних витрат за складовими у відсотках від розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб (додаток 1). Розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб за виготовлення однієї сторінки встановлюється на дату копіювання або друку запитуваних документів. Відділ бухгалтерського обліку та звітності суду оформляє рахунок за формою (додаток 2) та упродовж одного робочого дня, а у разі продовження строку на надання інформації протягом двох робочих днів, передає його керівнику апарату суду для надання його запитувачу інформації.
- Сума відшкодування фактичних витрат має здійснюватися в межах граничних норм витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2011 року N 740.
- Оплата рахунку на відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію, здійснюється через установи банків чи відділення зв’язку за реквізитами (додаток 2), зазначеними в рахунку.
- Після надходження коштів на рахунок Полтавського апеляційного суду від запитувача інформації, відділ бухгалтерського обліку та звітності повідомляє службовою запискою керівника апарату суду з зазначенням дати надходження коштів на рахунок Полтавського апеляційного суду.
- Керівник апарату суду упродовж 24 годин з часу отримання інформації про оплату повідомляє про даний факт підрозділ або особу, що готує запитувану інформацію. Інформація надається запитувачу у строки визначені ст. 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації», з урахуванням строків на відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію.
- При наданні особі інформації про себе та інформації, що становить суспільний інтерес, плата за копіювання та друк не стягується.
- Відповідь на запит на інформацію обсягом більше як 10 сторінок (починаючи з 11 сторінки) не надається у разі відмови запитувача від оплати витрат, пов’язаних із наданням такої відповіді.
Відмовою вважається ненадходження протягом 20 днів від дати видачі рахунку (додаток 2) коштів на реєстраційний рахунок Полтавського апеляційного суду, про що відділ бухгалтерського обліку та звітності повідомляє службовою запискою керівника апарату суду.
Додаток 1
Послуга, що надається
|
Граничні норми витрат
|
Копіювання або друк копій документів формату А4 та меншого розміру (в тому числі двосторонній друк)
|
0,2 відсотка розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб за виготовлення однієї сторінки
|
Копіювання або друк копій документів формату А3 та більшого розміру (в тому числі двосторонній друк)
|
0,3 відсотка розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб за виготовлення однієї сторінки
|
Копіювання або друк копій документів будь-якого формату, якщо в документах поряд з відкритою інформацією міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо (в тому числі двосторонній друк)
|
0,5 відсотка розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб за виготовлення однієї сторінки
|
Виготовлення цифрових копій документів шляхом сканування
|
0,1 відсотка розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб за сканування однієї сторінки
|
__________ Примітка
|
Розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб за виготовлення однієї сторінки встановлюється на дату копіювання або друку документів.
|
|
|
|
Додаток 2
Платiжнi реквiзити для сплати фактичних витрат на копіювання і друк
Отримувач коштів
|
УК у м. Полтаві /м. Полтава/22030101
|
Код отримувача (код за ЄДРПОУ)
|
38019510
|
Банк отримувача
|
Казначейство України (ЕАП)
|
Рахунок отримувача
|
UA238999980313161206080016002
|
|
Код класифікації доходів бюджету
|
22030101
|