flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Основні завдання структурних підрозділів

13 грудня 2024, 11:39
            
Відділ діловодства - канцелярія
Адреса: 36000, м. Полтава, вул. Соборності, 18,   E-mail: inbox@pla.court.gov.ua, тел. 51-69-47
 
1. Організація діловодства та контролю за виконанням встановлених правил роботи   
з документами в апараті Полтавського апеляційного суду з моменту їх надходження чи створення в суді  до  відправлення  або  передавання  в  архів.
2. Надання методичної допомоги працівникам апарату суду, суддям з питань роботи  
з документами, порядку їх обліку і зберігання в апараті суду та їх передачі на державне зберігання.
3. Здійснення контролю за дотриманням в суді Інструкції з діловодства та  
     установлених нормативно-правовими актами правил роботи з документами.
4. Здійснення інформаційно-аналітичного забезпечення суддів та працівників
              апарату суду, надання їм довідково-інформаційної допомоги.
5.   Приймання, реєстрація в автоматизованій системі документообігу суду, ведення    
обліку і передача за призначенням вхідної кореспонденції, а також внутрішньої документації суду, реєстрація і відправлення вихідної кореспонденції; здійснення  експедиційної обробки документів.
6.   Здійснення контролю за дотриманням вимог та термінів розгляду документів. 
7.   Здійснення тиражування матеріалів та документів, пов'язаних із діяльністю суду.
8.   Ведення архівної роботи суду, забезпечення тимчасового зберігання архівних   
      документів, що накопились за час діяльності суду, та використання відомостей,   
      які містяться в цих документах.
9.   Систематизація, облік та підтримання в контрольному стані актів законодавства  
      та  судової практики, рішень Конституційного суду України.
            
 
 
             Відділ забезпечення судової палати з розгляду цивільних справ 
Адреса: 36000, м. Полтава, вул. Соборності, 17, E-mail: inbox@pla.court.gov.ua, тел. 51-69-08
1. Забезпечення належних умов для роботи судової палати з розгляду цивільних справ.
2. Ведення обліково-статистичної документації щодо розгляду цивільних справ та контроль за рухом справ.
3. Здійснення ведення судової статистики, забезпечення підготовки аналітичних довідок, аналізів та узагальнень з питань судової практики.
4. Забезпечення організації та проведення судових засідань.
5. Організація відповідно до інструкції з діловодства оформлення та  відправки кореспонденції суду.
6. Забезпечення зберігання судових справ та інших матеріалів, які перебувають на розгляді в суді.
7. Контроль за відправленням електронних копій процесуальних документів до ЄДРСР.
 
         
Відділ забезпечення судової палати з розгляду кримінальних справ
Адреса: 36000, м. Полтава, вул. Соборності, 18, E-mail: inbox@pla.court.gov.ua,тел. 51-69-09
 
1. Організаційне забезпечення діяльності судової палати з розгляду кримінальних   
справ щодо своєчасного розгляду кримінальних проваджень, інших судових справ і матеріалів, що підлягають розгляду згідно з кримінальним судочинством та спеціалізацією, визначеною зборами суддів.
2. Ведення  діловодства, відповідно до Інструкції з діловодства, виконання вимог Положення про автоматизовану систему документообігу суду. Внесення даних до автоматизованої системи документообігу суду, відповідно до визначених посадових інструкцій працівників відділу та  в межах визначених прав
користувачів АСДС.
3.   Підготовка інформації, необхідної для складання статистичної звітності,     
      підготовки аналітичних довідок, аналізів та  узагальнень з питань судової  
      практики з питань, що належить до компетенції відділу. 
4.   Забезпечення організації та проведення судових засідань.
5.   Організація, відповідно до інструкції з діловодства,  формування судових справ,             
      матеріалів, номенклатурних справ, журналів відділу, як в паперовій, так і в   
      електронній формі.
6. Забезпечення зберігання судових справ та інших матеріалів, які перебувають на  
7. розгляді в суді та речових доказів.  
    
       Сектор служби судових розпорядників
Адреса: 36000, м. Полтава, вул. Соборності, 18, E-mail: inbox@pla.court.gov.ua, тел. 51-69-49
1. Забезпечення  додержання особами, які перебувають у суді, встановлених  
      правил.
2. Забезпечення виконання учасниками судового процесу та іншими особами, які    
            перебувають в залі судового засідання, розпоряджень головуючого в судовому   
            засіданні.
3. Забезпечення взаємодії зі Службою судової охорони, Національною поліцією       
України, Національною гвардією України щодо підтримання громадського порядку в залі судового засідання та у приміщенні суду.
4. Вирішення питань пов’язаних із етапуванням підсудних, які перебувають під 
вартою, для забезпечення їх участі в судовому процесі.
         
 
      Відділ бухгалтерського обліку та звітності
Адреса: 36000, м. Полтава, вул. Соборності, 17, E-mail: inbox@pla.court.gov.ua, тел. 51-69-40
 
1.    Ведення бухгалтерського обліку відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі, а також інших нормативно-правових актів щодо ведення бухгалтерського обліку, в тому числі з використанням уніфікованої автоматизованої системи бухгалтерського обліку та звітності.
2.    Відображення у первинних документах достовірної і повної інформації про господарські операції і результати діяльності, необхідної для оперативного і раціонального управління бюджетними асигнуваннями, фінансовими, матеріальними та трудовими ресурсами.
3.    Забезпечення дотримання вимог нормативно-правових актів щодо: 
- використання фінансових, матеріальних (нематеріальних) та інформаційних 
  ресурсів під час прийняття та оформлення документів щодо проведення   
  господарських операцій; 
- інвентаризації необоротних активів, товарно-матеріальних цінностей; 
- своєчасного подання на реєстрацію таких зобовˈязань, достовірного та в   
  повному обсязі відображення операцій у бухгалтерському обліку та звітності. 
4.  Розробка та здійснення заходів щодо стягнення дебіторської та погашення кредиторської заборгованості, проведення аналізу даних бухгалтерського обліку та звітності щодо причин зростання дебіторської та кредиторської заборгованості.
5.  Розробка та здійснення заходів щодо дотримання та підвищення рівня фінансово-бюджетної дисципліни працівників суду. Запобігання виникненню негативних явищ у фінансово-господарській діяльності, виявлення і мобілізація внутрішньогосподарських резервів.
6.  Здійснення заходів щодо усунення порушень і недоліків, виявлених під час контрольних заходів, проведених державними органами ті підрозділами, що уповноваженні здійснювати контроль за дотриманням вимог бюджетного законодавства.
 
 
Відділ управління персоналом
Адреса: 36000, м. Полтава, вул. Соборності, 17, E-mail: inbox@pla.court.gov.ua,тел. 51-69-46
 
1. Забезпечення реалізації державної політики  з питань управління персоналом та  кадрової роботи в Полтавському апеляційному суді. Здійснення аналітичної та організаційної роботи  з питань державної служби та кадрової роботи. 
2. Забезпечення здійснення керівником апарату суду, як керівником державної служби,  своїх  повноважень з питань управління персоналом.
3. Забезпечення реалізації положень законів України «Про судоустрій і статус суддів», «Про державну службу», «Про запобігання корупції» в частині, що стосується роботи з персоналом , застосування трудового законодавства.
4. Забезпечення організаційного розвитку апарату апеляційного суду, прогнозування та планування кадрових потреб  суду.
5. Організаційно-методичне керівництво та контроль за роботою з персоналом у  структурних підрозділах суду.
6. Здійснення добору персоналу апеляційного суду, відповідно до чинного законодавства.
7. Документальне оформлення  вступу  на державну службу, її проходження та припинення.
8. Підготовка обліково-характеризуючих та інших матеріалів щодо  представлення до обрання, переведення, звільнення суддів, припинення повноважень суддів, призначення, звільнення від обов’язків голови суду, заступників та  ведення  кадрового  діловодства   щодо суддів.
9. Прогнозування розвитку персоналу, заохочення працівників до службової кар’єри,  підвищення рівня їх професійної компетеності.
10.Забезпечення  прав, пільг, соціальних гарантій в частині трудового права суддів, працівників апарату суду.
11.Ведення кадрового діловодства щодо працівників патронатної служби, працівників, які виконують функції з обслуговування та робітників суду.
   
 Відділ інформаційних технологій  
Адреса: 36000, м. Полтава, вул. Соборності, 17, E-mail: inbox@pla.court.gov.ua,тел. 51-69-00
 
1. Забезпечення реалізації державної політики з питань інформаційних технологій в Полтавському апеляційному суді. Організація впровадження в роботі суду комп'ютерних технологій: встановлення комп'ютерного обладнання, комплексів технічної фіксації судового процесу, комп'ютерних програм, елементів автоматизованої системи електронного документообігу, підтримання роботи локальної обчислювальної мережі, встановлення спеціального комп'ютерного обладнання, забезпечення проведення відповідного моніторингу тощо. 
2. Обслуговування та введення в експлуатацію комп’ютерної техніки суду, поточне адміністрування мережевого обладнання локальної обчислювальної мережі, адміністрування контролера домену та серверів мережі. Дотримання технології експлуатації програмного забезпечення та використання антивірусного захисту комп’ютерної техніки.
3. Забезпечення належного стану інформаційного середовища суду. Контроль забезпечення функціонування автоматизованої системи електронного документообігу в суді.
4. Організація здійснення заходів з технічного захисту інформації з обмеженим доступом, яка містить відомості, що становлять державну таємницю.
5.  Запобігання встановленню та використанню стороннього програмного
забезпечення та медіа контенту, що безпосередньо не пов’язані з роботою суду.
6. Допомога у обробці електронної інформації користувачами та забезпечення ведення архіву інформаційних ресурсів суду.
7.  Контроль використання доступу до Мережі Інтернет в службових цілях суддями  та  працівниками суду.
8. Організація процесів отримання та використання ключів кваліфікованого електронного цифрового підпису в суді.
9. Забезпечення виконання завдань з побудови і впровадження, керування комплексною системою захисту інформації в інформаційно-телекомунікаційній системі суду та здійснення контролю за її функціонуванням, відповідно до Положення про порядок побудови та впровадження комплексної системи захисту інформації інформаційно-телекомунікаційної системи в судовій системі.
   
 Відділ  управління майном
Адреса: 36000, м. Полтава, вул. Соборності, 17, E-mail: inbox@pla.court.gov.ua,тел. 51-69-45
 
1. Організація забезпечення працівників суду необхідним обладнанням та матеріалами, товарно-матеріальними цінностями, участь у проведенні    інвентаризації   товарно-матеріальних цінностей суду.
2.  Організація замовлення кошторисно-технічної документації на капітальний та поточний ремонт приміщень та здійснення контролю за ходом їх ремонту.
3.   Забезпечення та створення належних технічних, матеріальних та санітарних  
       умов праці працівників суду.
      4.   Контроль за цільовим використанням, належною експлуатацією, ремонтом і   
списанням обладнання та інших матеріально-технічних ресурсів.
5. Організація  роботи службового автотранспорту,  роботи із господарського
обслуговування суду,  архітектурно-художнє оформлення фасадів будівель,  прохідних територій суду.
6.   Договірна робота, пов’язана з господарською  діяльності.
7.  Проведення роботи по здійсненню публічних закупівель для забезпечення потреб
      суду.
 
 
Сектор по взаємодії зі ЗМІ, розгляду запитів і звернень громадян 
Адреса: 36000, м. Полтава, вул. Соборності, 18, E-mail: inbox@pla.court.gov.ua,тел. 51-69-41
 
1. Налагодження та підтримка відносин зі ЗМІ, громадськими організаціями,    
 органами державної влади й місцевого самоврядування та іншими організаціями.
2.   Офіційне інформування про роботу суду через засоби масової інформації, веб –   портал, веб – сайт та соцмережі.
3.   Підготовка прес-релізів, інформаційних та аналітичних матеріалів до брифінгів, прес-конференцій, інших заходів за участю суддів та працівників апарату суду, а також організація їх проведення.
4.    Підвищення рівня правової освіти населення, інформування громадян про шляхи забезпечення їх конституційних прав та важливість дотримання конституційних обов’язків.
5.   Поширення друкованих матеріалів інформаційно-просвітницького характеру, які висвітлюють діяльність суду.
6.    Налагодження внутрішньої та зовнішньої комунікації. 
  7.    Здійснення обліку звернень громадян та юридичних осіб, своєчасного та якісного розгляду звернень громадян та юридичних осіб. Підготовка відповідей на звернення громадян та розгляд запитів на інформацію, відповідно до компетенції відділу.
     8.    Опрацювання кореспонденції, що надходить до сектору, підготовка проектів 
            листів-відповідей відповідно до напрямів своєї діяльності.
 
 
Відділ аналітично-статистичної роботи
Адреса: 36000, м. Полтава, вул. Соборності, 18, E-mail: inbox@pla.court.gov.ua,тел. 51-69-39
 
1.   Забезпечує достовірність, об’єктивність, оперативність та цілісність статистичної інформації про роботу суду.
2.Організовує та забезпечує складання і подання  статистичної звітності про стан здійснення правосуддя судом за формами, затвердженими наказами Державної судової адміністрації України.
3. Здійснює опрацювання статистичної інформації щодо стану здійснення судочинства судом.
4.  Здійснює  підготовку інформації про судове навантаження суддів Полтавського апеляційного суду та суду.    5. Здійснює  підготовку інформації, статистичних таблиць, довідок для використання в діяльності суду, на оперативних нарадах, зборах суддів.
6. Здійснює  аналіз  стану  обліково-статистичної роботи суду.
7.  Здійснює огляд даних про стан здійснення правосуддя місцевими судами Полтавської області за даними судової статистики.