Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
В третьому кварталі 2020 року до Полтавського апеляційного суду надійшло 60 звернень від громадян, з яких: 41 заява, 18 скарг та 1 пропозиція. Із загальної кількості, 2 звернення – колективні.
24 звернення надійшли електронною поштою, 14 письмових звернень подано до суду особисто, 25 – поштовими засобами зв’язку.
43 звернення стосувалися цивільних справ, 10 – кримінальних справ, та 7 звернень стосувалося інших питань.
На дії суддів та працівників суду першої інстанції надійшли 4 скарги, на дії працівників апеляційного суду – 4 скарги.
5 звернень не підлягали розгляду Полтавським апеляційним судом відповідно до вимог ст. 7 ЗУ «Про звернення громадян», в зв’язку з чим були перенаправлені до відповідних органів або повернуті заявникам з відповідними роз’ясненнями.
Від інвалідів у другому кварталі надійшло 3 звернення та 15 від пенсіонерів.
В третьому кварталі, до Полтавського апеляційного суду також надходили заяви та скарги з наступних питань: надання юридичної консультації, відносно інформації по справі, щодо розгляду справи в найкоротший термін, незгода з рішеннями суду, відносно несвоєчасного отримання копії постанови (ухвали) апеляційного суду, тощо.
Крім того, за звітний період, розглянуто 7 адвокатських запитів, в яких ставилися питання: надання інформації щодо здійснення повноважень слідчими суддями, надання інформації по справі, тощо.
20 звернень надійшло від юридичних осіб. В них висвітлювалися питання відносно: видачі копії постанови апеляційного суду або виконавчого листа по справі, надання правової допомоги, з приводу повідомлення про рух справи, надання інформації щодо здійснення судового засідання в онлайн режимі, повідомлення статистичних даних відносно кількості відкладених справ в умовах карантину, тощо.
Терміни розгляду звернень не порушувалися.