flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Аналіз роботи зі зверненнями громадян, які надійшли до Полтавського апеляційного суду за IV квартал 2020 року

04 січня 2021, 12:00

Протягом ІV кварталу 2020 року до сектору по взаємодії зі ЗМІ, розгляду запитів і звернень громадян надійшло 58 звернень громадян з різних питань, з яких повторні не надходили. 

Із загальної кількості звернень:

- заяв - 41;  

- скарг – 11;

- пропозицій – 3.

Крім того, за звітний період, розглянуто 3 адвокатських запити, в яких ставилися питання: надання інформації щодо здійснення повноважень слідчими суддями, надання інформації по справі, тощо.

24 звернення надійшли електронною поштою, письмових звернень подано до суду особисто не надходило, 34 – поштовими засобами зв’язку.

У ІV кварталі 2020 року до Полтавського апеляційного суду також надходили заяви та скарги з наступних питань: надання юридичної консультації, відносно інформації по справі, щодо розгляду справи в найкоротший термін, незгода з рішеннями суду, відносно несвоєчасного отримання копії постанови (ухвали) апеляційного суду, тощо.

До того ж, 13 звернень надійшло від юридичних осіб. В них висвітлювались питання відносно: видачі копії постанови Полтавського апеляційного суду або виконавчого листа по справі, надання правової допомоги, з приводу повідомлення про рух справи, надання інформації щодо здійснення судового засідання в онлайн режимі, повідомлення статистичних даних відносно кількості відкладених справ в умовах карантину, тощо.

Звернення від Героїв Радянського Союзу, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв України, ветеранів війни та праці, багатодітних сімей, інвалідів Великої Вітчизняної війни, громадян, які потребують соцзахисту, постраждалих від аварії на ЧАЕС, Матерів-героїнь, не надходили. 

Всі звернення були розглянуті сектором по взаємодії зі ЗМІ, розгляду запитів і звернень громадян без порушення термінів.

 

Прес - служба суду