flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Аналіз стану роботи сектору по взаємодії зі ЗМІ, розгляду запитів і звернень громадян протягом ІІ кварталу 2021 року

05 липня 2021, 11:05

А Н А Л І З стану роботи сектору по взаємодії зі ЗМІ, розгляду запитів і звернень громадян протягом ІІ кварталу 2021 року

 

Розпорядник        Полтавський апеляційний суд

Звітний рік           2021

Звітний місяць     ІІ квартал

         

Протягом ІІ кварталу 2021 року до сектору по взаємодії зі ЗМІ, розгляду запитів і звернень громадян надійшло 57 звернень громадян з різних питань, з яких 10 звернень повторні

Із загальної кількості звернень:

- заяв - 45;  

- скарг – 8;

- пропозицій – 0.

Крім того, за звітний період, розглянуто 4 адвокатських запити в яких ставилися питання: надання інформації щодо здійснення повноважень слідчими суддями, надання інформації по справі, тощо. Депутатські запити не надходили.

20 звернень надійшли електронною поштою, письмових звернень, які подано до суду особисто від громадян не надходило, 37 звернень надійшло поштовими засобами зв’язку.

У ІІ кварталі 2021 року до Полтавського апеляційного суду також надходили заяви та скарги з наступних питань: надання юридичної консультації, відносно інформації по справі, щодо розгляду справи в найкоротший термін, щодо долучення документів до справи, щодо повернення судового збору, тощо.

До того ж, 11 звернень надійшло від юридичних осіб та 46 звернень від фізичних осіб. В них висвітлювались питання відносно: видачі копії постанови Полтавського апеляційного суду або виконавчого листа по справі, надання правової допомоги, з приводу повідомлення про рух справи, надання інформації щодо здійснення судового засідання в онлайн режимі, повідомлення статистичних даних відносно кількості відкладених справ в умовах карантину, тощо.

Звернення від Героїв Радянського Союзу, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв України, ветеранів війни та праці, багатодітних сімей, інвалідів Великої Вітчизняної війни, громадян, які потребують соціального захисту, постраждалих від аварії на ЧАЕС, Матерів-героїнь, не надходили. 

Всі звернення були розглянуті сектором по взаємодії зі ЗМІ, розгляду запитів і звернень громадян без порушення термінів.