flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

А Н А Л І З стану роботи сектору по взаємодії зі ЗМІ, розгляду запитів і звернень громадян протягом І півріччя 2022 року

08 липня 2022, 09:00

Протягом І півріччя 2022 року до сектору по взаємодії зі ЗМІ, розгляду запитів і звернень громадян всього надійшло 257 звернень з різних питань, з яких 11 - повторні

Із загальної кількості звернень:

- заяв - 236;  

- скарг – 3;

- пропозицій – 0.

Крім того, за звітний період розглянуто 18 адвокатських запитів, в яких ставилися питання: щодо надання інформації про рух справи, щодо видачі копії рішення суду, щодо надання інформації по апеляційній скарзі, щодо надання інформації стосовно передачі справи у зв’язку зі зміною територіальної підсудності та інші. Депутатські запити не надходили.

162 звернення надійшли електронною поштою, 22 - через електронну форму звернень громадян, 73 – засобами поштового зв’язку. Письмових звернень, поданих до суду особисто, не надходило.

Протягом І півріччя 2022 року до Полтавського апеляційного суду надійшли заяви та скарги з наступних питань: щодо надання інформації стосовно надходження до суду апеляційних скарг, щодо надання інформації про рух справи, стосовно долучення документів до матеріалів справи, щодо видачі копії постанови Полтавського апеляційного суду або виконавчого листа по справі, щодо режиму роботи суду на період воєнного стану тощо.

Крім того, за звітний період надійшло 73 звернення від юридичних осіб та 184 звернення від фізичних осіб. У них висвітлювались питання стосовно: інформації про рух справи, ознайомлення з матеріалами справи, передачі справи на розгляд до іншого суду, надання копії рішення Полтавського апеляційного суду тощо.

Звернення від Героїв Радянського Союзу, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв України, ветеранів війни та праці, багатодітних сімей, інвалідів Великої Вітчизняної війни, громадян, які потребують соціального захисту, постраждалих від аварії на ЧАЕС, Матерів-героїнь не надходили. 

Всі звернення були розглянуті сектором по взаємодії зі ЗМІ, розгляду запитів і звернень громадян без порушення термінів.