Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Згідно проведеного аналізу встановлено, що протягом першого півріччя 2019 року до Полтавського апеляційного суду всього надійшло 39 звернень громадян.
Звернення надходили у вигляді скарг - 15 (38,4 %), заяв - 21 (53,8 %), одна з яких колективна, 2 (5,1 %) адвокатських запити, 1 (2,5 %) пропозиція.
Всі звернення в аналізованому періоді надійшли в письмовому вигляді.
Поштою надійшло 16 (41 %) звернень, 14 (35,8 %) звернень подано громадянами особисто, та 9 (23 %) звернень надійшло електронною поштою.
24 (61,5 %) звернення стосувалися цивільних справ, 12 (30,7 %) – кримінальних, та 1 (2,5 %) звернення стосувалося адміністративної справи.
На дії суддів апеляційного суду, суддів першої інстанції, працівників апарату суду протягом аналізованого періоду надійшло 15 (38,4 %) звернень.
1 (2,5 %) звернення надійшло від засудженого, та 2 (5,1 %) звернення надійшли від обвинувачених.
В першому півріччі на особистий прийом до керівництва апеляційного суду звернулося 10 громадян.
Терміни розгляду звернень не порушувалися.