flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Аналіз роботи зі зверненнями громадян, які надійшли до Полтавського апеляційного суду протягом І-го півріччя 2020 року

03 липня 2020, 13:27

В першому півріччі 2020 року до Полтавського апеляційного суду надійшло 41 звернення від громадян (в тому числі, 23-и за ІІ-й квартал), з яких: 35 (за ІІ-й квартал – 21) заяв та 6 (2) скарг. Із загальної кількості, 4 звернення – колективні.

11 звернень надійшли електронною поштою, 19 письмових звернень подано до суду особисто, 11 – поштовими засобами зв’язку.

21 звернення (11 за ІІ-й квартал)  стосувалися цивільних справ, 11 (8) – кримінальних справ, 1 подано щодо розгляду справи в порядку КУпАП та 8 звернень стосувалося інших питань, 4 з котрих надійшли за ІІ-й квартал.

На дії судді суду першої інстанції надійшли 2 скарги та одна скарга на дії судді апеляційного суду.

5 звернень не підлягали розгляду Полтавським апеляційним судом відповідно до ст. 7 ЗУ «Про звернення громадян». Одне звернення направлено за належністю до суду першої інстанції.

В другому кварталі, до Полтавського апеляційного суду також надходили заяви та скарги з наступних питань: надання правової допомоги, відносно інформації по справі, щодо розгляду справи в найкоротший термін тощо.

Від інвалідів у другому кварталі надійшло 7 звернень.

 

Крім того, за звітний період розглянуто 7 адвокатських запитів (з них 2 за ІІ-й квартал), в яких ставилися питання: надання інформації по справі; щодо участі суддів Полтавського апеляційного суду як слідчих суддів при розгляді кримінального провадження, відносно надання рекомендацій місцевим судам щодо допиту свідків, до яких застосовані заходи безпеки та ін.

2 депутатських звернень стосувалося питання недопущення до участі в справі уповноважених осіб, які не мають статусу адвоката та забезпечення засобами індивідуального суддів та працівників суду під час карантину.

8 звернень (3 за ІІ-й квартал) надійшло від юридичних осіб. В них висвітлювалися питання відносно: вступу у справу в якості представника; надання інформації про рух справи; повернення стягнутих коштів за ухвалою суду, тощо.

 

Терміни розгляду звернень не порушувалися.

Таблиця звітності за посиланням