Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
За 2020 рік Полтавським апеляційним судом отримано 159 звернень з них 117 від фізичних осіб та 42 від юридичних осіб.
Протягом звітного періоду найбільше звернень надійшло з питань надання інформації по справі, питання що стосуються роботи «Електронного суду» та скарг на дії суддів місцевих судів.
Всі звернення, що надходять до Полтавського апеляційного суду опрацьовуються та контролюються керівництвом, надаються відповідні доручення виконавцям. Авторам звернень обов’язково надається чітка, обгрунтована, повна відповідь з урахуванням строків, установлених чинним законодавством.
При отриманні звернень, які не входять до повноважень Полтавського апеляційного суду у п'ятиденний термін пересилаються за належністю відповідному органу чи посадовій особі з повідомленням заявника та роз'ясненням підстав передачі розгляду звернення іншим органам.
За звітний період 58 звернень надійшло електронною поштою, 35 звернення подано особисто, та 66 надійшло засобами поштового зв’язку.
За звітний період більшість заяв надходили від ПП «Агроекологія» та представника за довіреністю Мельнікова Д.О.
Зокрема ставилися питання щодо роботи системи «Електронний суд», стану розгляду справ за участю ПП «Агроекологія».
Терміни розгляду звернень не порушувалися.
Керівництвом Полтавського апеляційного суду та спеціалістами по роботі із зверненнями громадян створені всі умови для участі заявників у перевірці поданих ними заяв чи скарг, надається можливість ознайомитись з матеріалами перевірок відповідних звернень.
Постійно аналізуються та узагальнюються повторні питання, що порушують заявники. Передбачена підготовка щоквартальних аналітичних матеріалів з цих питань. Це дає змогу виявляти причини, що
породжують звернення та вживати заходів щодо розв'язання найбільш актуальних проблем, з якими звертаються громадяни до Полтавського апеляційного суду.