Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Згідно проведеного аналізу роботи зі зверненнями, які надійшли до Полтавського апеляційного суду та Апеляційного суду Полтавської області у 2018 році, встановлено, що всього надійшло 150 звернень громадян, 129(86%)з яких надійшло до Апеляційного суду Полтавської області та 21(14%) звернення надійшло до новоутвореного Полтавського апеляційного суду.
Звернення надходили у вигляді скарг 42(28%)тазаяв 108(72 %).
Всі звернення в аналізованому періоді надійшли в письмовому вигляді.
Поштою надійшло 52(34,6 %) звернення, 51 (34 %) звернення подано громадянами особисто, та 47(31,3 %) звернень надійшло електронною поштою.
Загалом звернення стосувались цивільних справ 77 (51,3 %), кримінальних 46 (30,6 %), адміністративних 2 (1,33 %), та 2 звернення стосувалися як цивільних так і кримінальних справ.
Із загальної кількості звернень громадян, 5(3,33 %) повторних.
На дії суддів апеляційного суду та судів першої інстанції, працівників апарату суду за рік надійшло всього 40 (26,6 %) звернень.
Протягом року на особистийприйом до голови суду звернулося13громадян.
Від засуджених надійшло 23(15,3 %) звернення, та одне звернення надійшло від обвинуваченого.
Терміни розгляду звернень не порушувались.