Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
В січні 2019 року до Полтавського апеляційного суду всього надійшло ЗО звернень, що на 20 звернень більше, ніж в грудні 2018 року.
3 загальної кількості звернень, 12 (63,1 %) звернень громадян, з яких: 6 (50 %) скарг, 5 (41,6 %) заяв та 1 (8,3 %) пропозиція.
Всі звернення громадян надійшли в письмовому вигляді (вісім звернень надійшло поштою, два звернення особисто подано до суду, та два звернення надійшло електронною поштою).
Цивільних справ стосувалось 6 (50 %) звернень, кримінальних - 5 (41,6 %).
На дії суддів надійшло б (50 %) скарг.
Всі звернення, що надходили протягом місяця, - необгрунтовані.
На особистий прийом до керівництва Полтавського апеляційного суду протягом січня громадяни не зверталися.
Терміни розгляду звернень не порушувались.