Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
У липні 2019 року до Полтавського апеляційного суду надійшло 13 звернень громадян, що на сім звернень більше ніж у червні поточного року, з яких: 7 (53,8 %) скарг та 6 (46,2 %) заяв.
8 (61,5 %) звернень особисто подано до суду, та 4 (30,8 %) звернення надійшло електронною поштою та 1 (7,7%) звернення надійшло поштою.
11 (84,6%) звернень стосувалися цивільних справ, та 2 (15,4 %) звернення стосувалося кримінальної справи.
На дії суддів протягом аналізованого періоду надійшло 7 (53,8 %) скарг.
На особистий прийом до керівництва суду звернулося 5 громадян.
Терміни розгляду звернень не порушувалися.