Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
У серпні 2019 року до Полтавського апеляційного суду всього надійшло 7 звернень громадян, що на п’ять звернень менше ніж у липні поточного року, з яких: 3 (42,8 %) скарги, 2 (28,5 %) заяви, 1 (14,2 %) пропозиція, та 1 (14,2 %) адвокатський запит.
3 (42,8 %) звернення особисто подано до суду, та 4 (57,1 %) звернення надійшло поштою.
3 (42,8 %) звернення стосувалися цивільних справ, та 4 (57,1 %) звернення стосувалися кримінальних справ.
На дії суддів протягом аналізованого періоду надійшло 3 (42,8 %) скарги.
На особистий прийом до керівництва суду звернувся один громадянин.
Терміни розгляду звернень не порушувалися.