Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
У вересні 2019 року до Полтавського апеляційного суду всього надійшло 5 звернень громадян, що на два звернення менше ніж у серпні поточного року, з
яких: 3 (60%) скарги, та 2 (40 %) заяви.
2 (40%) звернення особисто подано до суду, та 3 (60 %) звернення надійшло поштою.
3 (60%) звернення стосувалися цивільних справ, 1 (20 %) звернення стосувалося кримінальної справи, та 1 звернення - адміністративної справи.
На дії суддів протягом аналізованого періоду надійшло 3 (60 %) скарги.
На особистий прийом до керівництва суду протягом місяця звернулося троє громадян.
Терміни розгляду звернень не порушувалися.