Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Наказом голови Полтавського апеляційного суду № 4.7-09/17 від 23 березня 2020 року на період особливого режиму роботи Полтавського апеляційного суду з 18 березня 2020 року до 03 квітня 2020 року, визначеного наказом голови суду від 18.03.2020 № 4.7-09/15 (в редакції наказу голови суду від 19.03.2020 № 4.7‑09/16), затверджено додаткові заходи з організації роботи Полтавського апеляційного суду:
1.1. Рекомендувати суддям за можливості здійснювати розгляд справ у порядку письмового провадження або в режимі відеоконференцзв’язку, роз’яснювати громадянам можливість відкладення розгляду справ у зв’язку з карантинними заходами та можливість подавати до суду заяви про розгляд справ у їх відсутності за наявними у справі матеріалами.
1.2. Запропонувати суддям Полтавського апеляційного суду вживати організаційні заходи до зменшення кількості судових засідань, які призначаються до розгляду протягом робочого часу.
1.3. Установити наступні обмеження допуску осіб, які не є працівниками Полтавського апеляційного суду, до приміщень суду, їх перебування та пересування у приміщеннях суду:
1.3.1. Учасники судових засідань та інші особи, які прибули до суду, повинні знаходитися у холі на першому поверсі та очікувати від працівника суду запрошення пройти до зали судових засідань або відповідного приміщення суду.
1.3.2. Заборонити самостійне, тобто не в супроводі працівника суду, переміщення відвідувачів по приміщеннях суду.
1.3.3. Особи, які пропускаються до приміщення суду, повинні за можливості, а працівники правоохоронних органів, прокуратури та адвокатури — обов’язково, використовувати засоби індивідуального захисту (медичні маски тощо).
1.3.4. Пропуск працівників правоохоронних органів та інших осіб, які не є працівниками Полтавського апеляційного суду, до режимно-секретного сектору здійснювати виключно у разі використання такими особами засобів індивідуального захисту (медичні маски тощо) та зі встановленням особливого режиму пропуску: по одному в порядку черговості, визначеному працівником режимно-секретного сектору.
1.4. Начальникам відділів забезпечення діловодства – канцелярії суду, забезпечення діяльності судової палати з розгляду кримінальних справ та забезпечення діяльності судової палати з розгляду цивільних справ забезпечити прийом документів від громадян, поштової кореспонденції та надання інформації щодо розгляду справ учасникам процесу у відведеному у холі суду місці, без доступу до службових кабінетів.
1.5. Начальникам відділів забезпечення діяльності судової палати з розгляду кримінальних справ та забезпечення діяльності судової палати з розгляду цивільних справ забезпечити ознайомлення учасників судового процесу зі справами, які перебувають на розгляді в суді, в окремому приміщенні на першому поверсі.
1.6. Відділу управління майном посилити профілактичну роботу з проведення поточних дезінфекційних заходів у приміщенні суду.