flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Комунікаційна стратегія Полтавського апеляційного суду на 2019 - 2021 роки

05 березня 2019, 08:35

ПОГОДЖЕНО

Рішення зборів суддів

Полтавського  апеляційного суду

 

 «28» лютого  2019 року № 22

 

Комунікаційна стратегія

Полтавського апеляційного суду на 2019 - 2021 роки

 

Вступ

Стратегія комунікаційної діяльності Полтавського апеляційного суду є основним документом для здійснення зовнішньої та внутрішньої комунікації, включає в себе сукупність комунікаційних засобів, методів, прийомів і технік, що покликані надати об’єктивну інформацію про діяльність суду і суддів, налагодити постійний зацікавлений діалог з суспільством в інтересах забезпечення незалежності судової влади, гарантування законності та правопорядку, здійснення незалежності судової влади, реалізації об’єктивного і неупередженого правосуддя.

Зміст і структура комунікаційної стратегії визначається цілями правосуддя, а завдання суду в цьому напрямку ґрунтуються на нормах Конституції України, Законів України «Про судоустрій і статус суддів», «Про інформацію», «Про доступ до публічної інформації», інших національних і міжнародних актах, що регулюють діяльність судів в сфері комунікації.

Контроль і координацію комунікаційної діяльності суду здійснює голова Полтавського апеляційного суду, а відповідальним за виконання є керівник апарату Полтавського апеляційного суду.

 1. Мета комунікаційної стратегії суду

         Комунікаційна стратегія Полтавського апеляційного суду спрямована на забезпечення відкритості і прозорості у діяльності суду через залучення засобів масової інформації до висвітлення його діяльності, сприяння безперешкодній реалізації конституційного права громадян на інформацію і свободу слова та формування позитивного іміджу судової влади в суспільстві.

 2. Основними завданнями комунікаційної стратегії є:

2.1.    Підвищення авторитету судової влади в суспільстві через довіру громадян до роботи Полтавського апеляційного суду.

2.2.     Інформування громадськості  про особливості та зміст діяльності Полтавського апеляційного суду.

2.3.   Організація роботи щодо забезпечення висвітлення діяльності Полтавського апеляційного суду через засоби масової інформації.

2.4.  Забезпечення реалізації конституційного права громадян на вільний доступ до інформації, впровадження нових новітніх технологій при взаємодії Полтавського апеляційного суду з громадянами. 

2.5. Забезпечення інформаційно-роз’яснювальної роботи щодо прав та обов’язків громадян з питань захисту їх інтересів в суді.

2.6. Налагодження належного та ефективного співробітництва з громадськими організаціями, навчальними закладами з метою виховання у школярів, учнів професійно – технічних навчальних закладів та студентів поваги до судової влади, формування знань про їхні права та їх захист.

3. Принципи здійснення комунікаційної стратегії

3.1.   Відкритість,  що передбачає створення умов для доступу громадян до інформації про діяльність суду.

3.2.  Прозорість, що полягає у всебічному висвітленні діяльності Полтавського апеляційного суду.

3.3.   Реалістичність, тобто проведення заходів з урахуванням реальних ресурсів.

3.4.  Оперативність, тобто своєчасність інформування цільової аудиторії.

3.5.  Доступність, що полягає у зрозумілості інформації.

3.6.  Безперервне вдосконалення взаємозв’язків між судом і громадськістю.

3.7. Підвищення авторитету працівника апарату та судді Полтавського апеляційного суду у суспільстві.

3.8. Популяризація роботи в суді, насамперед серед молодих юристів.

3.9. Підвищення рівня обізнаності громадян щодо специфіки, особливостей і змісту діяльності Полтавського апеляційного суду.

4. Цільова аудиторія

 Відповідно до мети та цілей комунікаційної діяльності Полтавського апеляційного суду її цільовими аудиторіями є:

4.1. Зовнішні:

- учасники судового процесу, особи, чиї права потребують судового захисту;

- громадяни – відвідувачі суду, які не є учасниками судового процесу;

 - засоби масової інформації;

-  представники наукових шкіл;

- школярі, учні професійно – технічних навчальних закладів та студенти юридичних спеціальностей;

- маломобільні групи населення;

- представники органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їх посадові чи службові особи, інші суб’єкти при здійсненні ними владних управлінських функцій тощо.

4.2. Внутрішні:

- судді;

- судді у відставці;

- працівники апарату Полтавського апеляційного суду.

Найбільш пріоритетною цільовою групою є групи, що становлять зовнішню цільову аудиторію.

 5. Способи здійснення комунікаційної стратегії

         5.1.  Поширення інформації через офіційний веб - сайт Полтавського апеляційного суду, сторінку суду у соціальній мережі Facebook та місцеві ЗМІ. 

5.2.  Опитування громадської думки щодо діяльності Полтавського апеляційного суду та опублікування результатів опитування на веб – сайті суду.

5.3.  Проведення круглих столів, семінарів, конференцій та інших заходів в Полтавському апеляційному суді.

5.4. Оновлення інформаційних стендів суду актуальною інформацією.

5.5.  Проведення інтерв’ю керівництва, публікації суддів, працівників апарату у ЗМІ з питань організаційної діяльності суду.

5.6. Здійснення постійного моніторингу висвітлення діяльності судів у ЗМІ, оперативне реагування на запити та критичні публікації щодо суддів та справ, які розглянуті судом шляхом спростування публікацій, надання спростування публікацій.

5.7.   Інформування учасників судового процесу про зміни матеріального і процесуального законодавства, що визначають порядок їх участі в процесі.

5.8.  Залучення студентів навчальних закладів  юридичних спеціальностей до заходів, які проводяться у судах.

5.9. Проведення Дня відкритих дверей для різних цільових аудиторій;

5.9. Аналіз надходження запитів про надання публічної інформації, що надходять у письмовій формі чи будь-якими іншими засобами зв’язку (поштою, факсом, електронною поштою).

 6.Механізм здійснення комунікаційної стратегії

6.1.  Реалізація завдань комунікаційної стратегії покладається на керівництво суду, суддів – спікерів  та  структурний підрозділ апарату суду, відповідальний за взаємозв’язки із ЗМІ та  розгляд  запитів і звернень громадян.   

6.2.  Участь у виконанні заходів з висвітлення діяльності Полтавського апеляційного суду є відкритою для теле - і радіомовних організацій, друкованих засобів масової інформації, інформаційних агентств, інших засобів масової інформації, що здійснюють діяльність у сфері висвітлення.

6.3. Конкретні заходи, чіткі строки виконання, визначення відповідальних працівників чи підрозділів встановлюються головою Полтавського апеляційного суду. 

 

7. Очікувані результати

Комунікаційна стратегія Полтавського апеляційного суду впроваджується з метою покращення зв’язків із громадськістю, встановлення змістовного та постійного діалогу із суспільством.

За результатами реалізації Комунікаційної стратегії Полтавського апеляційного суду очікується зростання рівня довіри громадян до судів та працівників апарату суду, підвищення авторитету Полтавського апеляційного суду шляхом поліпшення правової обізнаності населення про порядок захисту їхніх прав та інтересів у судах.

Громадяни повинні сприймати суди як установи, що покликані захищати їх права. Звертаючись до суду, кожен громадянин може очікувати, що рішення суду, яким би воно не було, ухвалено неупереджено, виважено та на підставі норм закону.

Крім того, серед очікуваних результатів реалізації Комунікаційної стратегії Полтавського апеляційного суду є: формування поваги до судового рішення та позитивного іміджу судової влади. 

 

В.о. Керівника  апарату суду                                                                                    Н.А.Михайлова